Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Poka¿ wszystkie komentarzeJe¼dzi³em FZ6N 98 KM, teraz je¿d¿ê skuterem 125cc 11 KM, ró¿nica kolosalna w przyspieszeniu, vmax i masie, 125-tk± za du¿o siê nie powyprzedza ale ... za wyj±tkiem autostrad i ekspresówek, na które 125-tka siê nie nadaje, skuterem po krajówkach i powiatówkach jadê praktycznie w tempie aut (80-100) a czêsto finalnie jestem szybszy, bo biorê auta stoj±ce lub wlok±ce siê na ¶wiat³ach, robotach drogowych, szlabanach kolejowych, zwê¿kach itp, itd. Do tego skuter jest wygodniejszy i praktyczniejszy: du¿a kanapa, du¿y schowek, owiewki, skrzynia automat (szczególnie w mie¶cie super). Poza tym wszystko zale¿y od tego po co nam motocykl: do ¶cigania, dalekich podró¿y, jazdy po mie¶cie albo powolnego zwiedzania i podziwiania krajobrazu. Ogólnie sprzêt klasy 250-300cc wed³ug mnie spokojnie wystarczy do "normalnej" jazdy, nawet poza granice kraju. Na plus trzeba dodaæ znacznie mniejsze spalanie.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza